czwartek, 8 kwietnia 2010

JECZE,SEX TELE

*koculek*: olgunia81 witam i prosze
facetjacek: olgunia81 czyli ulegniesz
clarus81: wielbicielki i wielbiciele ponczoszek zapraszam
__SERUDEN__: olgunia81 po smiechu wnioskuje ze raczej nie za bardzo
MARZENA&OLGA: NUDYSCI COM PL
21kremowymison21: Zapraszam panie na priv ja z kam
malzenstwo8179: hihi
Ruja-Man: ide
**A**G**A**,,.,,: *koculek* no jesli w twoim towarzystwie to chetnie
LaToya29: TłixnijmyToRazem ta wyrwały się ze wsi i chcą podbić świat
olgunia81: *koculek*a dzien dobry i dziekuje
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
Ruja-Man: uj tam
olgunia81: __SERUDEN__az za poszłam o 21
TRANSWESTYTA!: DAM OD TYLU,OSTRO JECZE,SEX TELE!
LaToya29: Ruja-Man
MARZENA&OLGA: OBCIAGARY COM PL
Ruja-Man: h****
MalyALeWariat___:
TłixnijmyToRazem: LaToya29 no dokladnie
DominaRajstopka: H E J
27MĄŻ: pomoze która dziewczyna mezowi w potrzebie
koles_3453: syn mi trzepał !!
*koculek*: **A**G**A**,,.,, jak nie bede mial to i mnie bedzie milutko
TRANSWESTYTA!: DAM DZIURKI,TYLKO KAMERKI,ZADZWON!
MARZENA&OLGA: PODGLADAM COM PL
2010JARO: stoi mi
Ruja-Man: LaToya29 a kujwa wscieczke mam
olgunia81: w czym sie pogubiłes?
__SERUDEN__: skoro wyspana az tak to bedziesz miała siłe na priv
POSSAMSIEDLCE: -- - - - - - -- lubie wytryski
*koculek*: olgunia81 prosze i niech bedzie mily
MARZENA&OLGA: POKAZCYCKI COM PL
LaToya29: Ruja-Man co się dzieje
partagass: z tą pogodą ducha
TRANSWESTYTA!: POMOGE SIE ZLAC ZONATYM,ZADZWON!
**A**G**A**,,.,,: *koculek* he he no ok. byles tu wczoraj wieczorkiem moze ?
olgunia81: *koculek* mam nadzieje bo jestem wypoczeta
MARZENA&OLGA: PONCZOSZKOWO PL
olgunia81: acha
TRANSWESTYTA!: JECZE JAK DZIWKA,ZADZWON!
partagass: przecież nie z datą
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
partagass:
Ruja-Man: LaToya29 wszystko okej, tylko ze maialem wolny weekend miec i bzykac sie ile wlezie, to szkolenie wymyslili
TRANSWESTYTA!: OSTRE SEX WALENIE,BEDE JAK DZIWKA!
Ruja-Man:
MARZENA&OLGA: SEX-BABCIE PL
olgunia81: __SERUDEN__ za pare chwil i tak zmykam
olgunia81: partagass ale zakreciłęs mi wgłowie
__SERUDEN__: olgunia81 nie wykrecaj sie chwilami
*koculek*: **A**G**A**,,.,, nie bo bylem w pracy mam odpoludniowki
hayabusa1990: PANIE PSIZXCIE PRV M
admi35on:
MARZENA&OLGA: WYTRYSKI COM PL
LaToya29: Ruja-Man na szkoleniach jest fajnie

0 komentarze:

Prześlij komentarz