czwartek, 8 kwietnia 2010

skype kamerki

*koculek*: **A**G**A**,,.,, przyjdzie
Taka...ja: chętny32 mowie ze nikaj nie ida
Ruja-Man: żółta
27MĄŻ: pomocy panie!
olgunia81: Rafał_Wolny_____ nie jednego
szukamON22LDZ: Fajna . B Fajna
LaToya29: czerwona
Ruja-Man: nie wiem
SUKA-SEXTELE!: CHCE OSTRO I GLEBOKO!TYLKO PAKEROW Z DUZYMI,TYLKO KAMERKI!
*koculek*: **A**G**A**,,.,, nic nie poradze
**A**G**A**,,.,,: Wolny_20lat czesc malolat
LaToya29: ej no
chętny32: Taka...ja
Portos137: olgunia81 nie jednego ?? bigamistka ?
Łdz_ssij_ostro!!:
Taka...ja: chętny32
kosz188: LaToya29 ej no
*koculek*: olgunia81 i bedzie
Ruja-Man:
Wolny_20lat: **A**G**A**,,.,,cześć
**A**G**A**,,.,,: *koculek*
olgunia81: Portos137taaa
LaToya29:
Rafał_Wolny_____: olgunia81 a ja moge byc kochankiem twoim
Ruja-Man:
chętny32: Taka...ja to podaj na priv skeyp prosze
Ruja-Man: nie ma
LaToya29: :d
olgunia81: *koculek* o włąsnie wypijemy brudzia
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
Taka...ja: chętny32 hahaha cfffaniak
Taka...ja: niy uja
Ruja-Man:
LaToya29: kosz188 niechce mi się
Ruja-Man: nie ma
szukamON22LDZ: olgunia81 HOT
olgunia81: Rafał_Wolny_____ mozesz a co mi tam nie wiem jak to smakuje zaryzykowac kiedys trzeba
**A**G**A**,,.,,:
Lębork_29_on: Lębork Lębork
olgunia81: szukamON22LDZ
LaToya29: Ruja-Man niewisz
kosz188: LaToya29 aha
Wolny_20lat: **A**G**A**,,.,,Co tam
Wolny_20lat:
a_sex_mlody: hej zaraz sie spuszcze ktura chce obejzec
Ruja-Man: no nie kminie o jaka Ci chodzi
LaToya29: idz na zw to se przypomnisz
Ruja-Man: malpa
Rafał_Wolny_____: olgunia81 a moze na priv jednak pogadamy ?:d
LaToya29: Ruja-Man
szukamON22LDZ: olgunia81 a to za usmiech
**A**G**A**,,.,,: Wolny_20lat nic ciekawego, poza totalna nuda he he
olgunia81: Rafał_Wolny_____ nie dzieki
MALGOSIA034: __SERUDEN__
Ruja-Man: czekej Cie dorwe
Rafał_Wolny_____: olgunia81 czemu ?D:
Ruja-Man:
kysiek24: ktora pomoze trysnac
olgunia81: Rafał_Wolny_____ juz jeden mam
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
OnnTerazzzz: szukam zdecydowanej na skejpa
piesek_dla_pani2: szukam dominy
Ruja-Man:
LaToya29: będziesz mnie pluskował
Ruja-Man:
SUKA-SEXTELE!: KOMUS POSTEKAM,SEX TELE,OSTRO!
Wolny_20lat: **A**G**A**,,.,, Nuda jak wszędzie ale co zrobic heh
__SERUDEN__: MALGOSIA034
dragon_09: Mężatka39! witaj
LaToya29: Ruja-Man no masz
Chetny_na_dziś:): SUKA-SEXTELE! daJ NUMER TO ZADZWONIE
*koculek*: **A**G**A**,,.,, ok i nie zaslaniam widoku
Ruja-Man: no mam
PENIS_17CM!.: SUKA-SEXTELE! hej
Ruja-Man: zw
Mężatka39!: dragon_09-Witaj
**A**G**A**,,.,,: kysiek24 a jak ma ktoras pomoc? dotknac monitorka i lizac ?
LaToya29: Ruja-Man daj
Rafał_Wolny_____: olgunia81 fajac dziwszczyna jestes i Śliczna
Ruja-Man: cza bylo napisac beczaca morde
**A**G**A**,,.,,: Wolny_20lat za kim tu latasz?
Rafał_Wolny_____: dzwiwczyna*
Mężatka36SzPracy: possam w lasku wolskim
Ruja-Man:
*koculek*:
dragon_09: Mężatka39! jak jest uśmiech dziś
Wolny_20lat: **A**G**A**,,.,, Napewno dzień jeszcze się rozkreci dopiero Ktora jest godzina
olgunia81: Rafał_Wolny_____ to nie zmienia faktu ze bede tanczyc jak mi zagraja
LaToya29:
a_sex_mlody: panie z kam na priv zapraszam
**A**G**A**,,.,,: *koculek*
olgunia81: *koculek* wez mnie na kolanka do sie
Ruja-Man: kujwa z lodow sie nie obrobisz za to kody
PENIS_17CM!.: Mężatka36SzPracy witam
ona_bez_kamerki1: lubisz pokazac
chętny32: Taka...jatak ładnie prosze
Mężatka39!: dragon_09-no ba!!! zawsze
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
LaToya29: Ruja-Man
andre18840: **A**G**A**,,.,, hej
Wolny_20lat: **A**G**A**,,.,, Za dziewczynami
*koculek*: olgunia81 oc i pobujam Cie
Milutkii.,.:
Ruja-Man: Ty mi cmoki tylko
dragon_09: Mężatka39! ale nie do końca zawsze
michaśWroc:): dopiero wstałem i mam ochotę na
kocvr..: olgunia81 co za szyszki
olgunia81: *koculek* razem sie bujniemy
**A**G**A**,,.,,: Wolny_20lat ale teraz jest spokojnie bynajmniej , he he
chętny32: Taka...ja gdzie uciekłas?
*koculek*: **A**G**A**,,.,, dziekuje
olgunia81: kocvr..
LaToya29: Ruja-Man
zonaty_31_łódź: witam panie
Ruja-Man:
Mężatka39!: dragon_09-no Wiesz nie zawsze
LaToya29: wiadomo
Taka...ja: chętny32 nikaj ,wiesz ze uparta jestem wiec
Rafał_Wolny_____: olgunia81 to moze odrazu przejdziemu do j.b.a.n.i.a ??
*koculek*: olgunia81 chetnie a az pod same obloczki bysly latali

0 komentarze:

Prześlij komentarz