czwartek, 8 kwietnia 2010

masturbacja przed kam

*koculek*: wszyscy gdzies ida
Taka...ja: chętny32 jeszcze dychom
MARZENA&OLGA: EMOLKI PL
olgunia81: *koculek* nie sadze
**A**G**A**,,.,,:
partagass: bardzo mocno
olgunia81: partagass juz wymyslasz
SamotnyNagusek: mam skejpa dziewczyny piszcie 27 lat wysoki szatyn
*koculek*: **A**G**A**,,.,, tu
MARZENA&OLGA: GIMNAZJALISTKI COM PL
on46lat: pokaze chetnej
chętny32: Taka...ja to superrrrr a jakie sa szanse by poklikac z toba na priv?
partagass: papatki
MARZENA&OLGA: GRUBSZE PL
a_sex_mlody: wszystkie laski zapraszam na priv zaraz sie spuszcze
Taka...ja: chętny32 marne ...zimno tam
Śliczna_Ciziaa: zapraszam ladnego pana
olgunia81: partagass ty mnie załamujesz wrecz
*koculek*: olgunia81 fajnie to prosze podzielimy
**A**G**A**,,.,,: *koculek* ja sie nigdzie nie wybieram ,nie nie koniecznie tu ,czesciej w kuchni z kawa i myslami
MARZENA&OLGA: MLODEPANY PL
nutellaferrero:
OnnTerazzzz: zapr zdecydowane na skejpa
*koculek*: **A**G**A**,,.,, zdradzisz kogo tak wygladasz
chętny32: Taka...ja hihi
MARZENA&OLGA: NUDYSCI COM PL
Ruja-Man:
Taka...ja: chętny32
olgunia81: *koculek* a to za 3 miechy na imieniny
Mężatka36SzPracy: possam w lasku wolskim
o,.n,,:
MARZENA&OLGA: OBCIAGARY COM PL
LaToya29: Ruja-Man jaki jest kod na tą czerwoną morde
SUKA-SEXTELE!: TYLKO KAMERKI I SZUKAM BYCZKOW,PAKEROW,KTOS MI SIE ZLEJE!
LaToya29: ?
Ruja-Man: jaka czerwona?
Filipo103: Fajna pokasz cos Fajnego
Rafał_Wolny_____: olgunia81 masz nk ??
*koculek*: **A**G**A**,,.,, szkoda ze mnie nie bedzie ani w myslach ani w kuchni
LaToya29: zawsze jak idziesz na zet wu
MARZENA&OLGA: PODGLADAM COM PL
**A**G**A**,,.,,: *koculek* tak sie rozgladam za kims ciekawym ale dupa,nic nie widze
chętny32: Taka...ja to co poklikamy pogadamy o starych dobrych czasach?
olgunia81: Rafał_Wolny_____ nie
Wolny_20lat: CZEŚĆ WSZYSTMI
Ruja-Man:
*koculek*: olgunia81 ,u-rozpacz2> zebym sobie nie zapomnial
Śliczna_Ciziaa: zapraszam panow
Dagmara_25,:
MARZENA&OLGA: POKAZCYCKI COM PL
**A**G**A**,,.,,: *koculek* he he wariat
Rafał_Wolny_____: olgunia81 masz chlopaka ??
olgunia81: *koculek* przypomne sie bo torcik apetycznie wyglada
Ruja-Man: zw

0 komentarze:

Prześlij komentarz